Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez: a) telefoniczne zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją email precyzującą warunki dokonanej rezerwacji b) wysłanie zamówienia na pobyt w formie elektronicznej (e-mail) c) dokonując automatycznej rezerwacji przez system na stronie www.dobrzynskiresort.pl
Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej obiekt prześle na wskazany przez Państwa adres e- mail wiadomość będącą potwierdzeniem rezerwacji.
Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Obiekt rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości 40% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu.
Zadatek o którym mowa winien być wpłacony na konto Obiektu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej.
Zadatek winien być wpłacony w ciągu 7 dni od daty dokonania rezerwacji lub w terminie określonym na przesłanym dokumencie potwierdzającym rezerwację.
Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego.
Dane konta bankowego:
Dobrzyński Resort Przemysław Dobrzyński
Ul. Zdrojowa 9
59-850 Świeradów-Zdrój
NIP 616-127-32-55
Santander Consumer Bank
59 1090 1997 0000 0001 1424 5150
W tytule należy podać nazwisko osoby rezerwującej oraz termin pobytu.
Chęć otrzymania faktury VAT na prowadzoną działalność gospodarczą wraz z podaniem numeru NIP należy zgłosić na adres recepcja@dwmagnolia.pl przed wpłatą zadatku
Pozostała kwota płatna w obiekcie przy zakwaterowaniu. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej, rezerwacja zostanie anulowana.
Płatności można dokonać gotówką lub kartą płatniczą.
Dokonując rezerwacji akceptujecie Państwo regulamin.
Warunki anulacji:
Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej.
W przypadku Anulacji Rezerwacji, zadatek pozostaje w Obiekcie. Anulacje wiążą się z utratą pełnej kwoty wpłaconego zadatku.
Po zgłoszeniu przez klienta zmiany terminu rezerwacji, obiekt może zaproponować przeniesienie wpłaconego zadatku na inny termin, maksymalnie trzy miesiące od daty pierwszej rezerwacji.
Zmiana terminu pobytu o której mowa w pkt. 3 - zależy każdorazowo od indywidualnej oceny sytuacji przez obiekt oraz możliwości dokonania zmiany, w zależności od aktualnej dostępności miejsc. Obiekt zastrzega, że zmiana terminu pobytu nie może narażać obiektu na straty, a postulat klienta zmiany terminu pobytu w żaden sposób nie wiąże obiektu.
W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, obiekt nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
Opinie naszych Gości
wybrane z internetu
Polecam
Super lokalizacja, pyszne jedzenie wspaniali pracownicy i wyjątkowi Właściciele . Jeździmy już 10 lat i miejsca nie zmienimy ...
Topaz
10 / 5
Piękne wnętrza z cudowną atmosferą
Niezwykle sympatyczni właściciele Pyszne i świeże śniadania (wiele propozycji, również wege) w kameralnej sali z jazzem w tle ...
Hotel Nefryt***
10 / 10
Bardzo smaczne jedzenie
Bardzo smaczne jedzenie, duże porcje, schludnie i elegancko podane. Tak wyglądało dzisiaj "danie dnia". Atrakcyjna cena. Urokliwa okolica, ...
Topaz
5 / 5
Jesteśmy tu już czwarty raz
Jesteśmy tu już czwarty raz i to mówi samo za siebie. Bardzo życzliwa i pogodna obsługa, wyśmienite domowe ...
Topaz
5 / 5
Przyjeżdżam tam co roku
Super miejsce do wypoczynku. Ładne widoki z balkonu. Miła obsługa. Dobre jedzenie. Ogólnie polecam przyjeżdżam tam co roku ...